Athens Coffee Festival

Δυναμικό & στοχευμένο marketing plan

Radio spots, digital campaign, διαφημίσεις σε city free press… απαρτίζουν ένα δυναμικό marketing plan με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη προβολή του φεστιβάλ.

Στο πλαίσιο των ενεργειών προώθησης του φεστιβάλ, η διοργανώτρια εταιρία έχει καταρτίσει ένα διαφημιστικό πρόγραμμα προϋπολογισμού €60.000 προκειμένου να ενισχύσει το brand awareness του φεστιβάλ σε Ελλάδα και εξωτερικό και να εξασφαλίσει την μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα. Έτσι λοιπόν, με βάση το στοχευμένο και ολοκληρωμένο marketing plan για 15 ημέρες πριν από την έναρξη του φεστιβάλ θα ακουστούν, σε 10 από τους πρώτους σε ακροαματικότητα ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής, 2.000 ραδιοφωνικά spot. Επίσης, για τέσσερις μήνες θα πραγματοποιηθεί μια πολύ δυναμική digital καμπάνια ενώ θα προβληθεί και μέσα από καταχωρήσεις και public σε free press και κλαδικά περιοδικά.. Παράλληλα στο πλαίσιο της e-mail marketing campaign που έχει διαμορφωθεί σε τακτά χρονικά διαστήματα αποστέλλονται σε 40.000 επαγγελματίες του κλάδου ενημερωτικά newsletters για το φεστιβάλ ενώ την τελευταία εβδομάδα θα αποσταλούν στους ίδιους επαγγελματίες του κλάδου προσωπικές ονομαστικές barcoded προσκλήσεις και μηνύματα SMS προσκαλώντας τους να επισκεφθούν το φεστιβάλ.

Share this post


tipobet bets10 mobilbahis