Στοχευμένο marketing plan που ενδυναμώνει το brand

Στοχευμένο marketing plan που ενδυναμώνει το brand

Στο πλαίσιο της προβολής του φεστιβάλ, η FORUM Α.Ε., έχει καταρτίσει ένα διαφημιστικό πρόγραμμα προϋπολογισμού €100.000 προκειμένου παρά τους περιορισμούς και τις νέες συνθήκες διοργάνωσης φεστιβάλ να εξασφαλίσει την μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα.

Στόχος, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, να ενημερωθούν στοχευμένα όλοι όσοι απασχολούνται στον κλάδο καθώς και οι λάτρεις του καφέ. Ραδιοφωνικά σπότ στους τοπ σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, καταχωρήσεις σε free press και κλαδικά περιοδικά και, φυσικά, έντονη digital καμπάνια αποτελούν βασικά γρανάζια του μηχανισμού διάδοσης και προβολής του Athens Coffee Festival τρίμηνης συνολικά διάρκειας. Παράλληλα σε τακτά χρονικά διαστήματα θα αποστέλλονται σε 35.000 επαγγελματίες του κλάδου ενημερωτικά newsletters για το φεστιβάλ ενώ την τελευταία εβδομάδα θα αποσταλούν στους ίδιους επαγγελματίες του κλάδου προσωπικές ονομαστικές barcoded προσκλήσεις και μηνύματα SMS προσκαλώντας τους να επισκεφθούν το φεστιβάλ.

Share this post


tipobet bets10 mobilbahis